Հարսանիքը յուրաքանչյուր մարդու կյանքում եզակի տոն է, և յուրաքանչյուրը սրտի տոփյունով է սպասում այս իրադարձությանը: Իհարկե, յուրաքանչյուր երկիր պահանջում է իր մշակույթին համապատասխան ավանդույթներ ու սովորություններ որոնց մի մասը ժամանակի ընթացքում կամ չի պահպանվում կամ փոփոխվում է:

Խոսելով հայկական հարսանիքի մասին` հարկ է նշել, որ ավանդույթներ այստեղ որոշակի չափով պահպանվել են:Հնում հայերը հարսանիքների համար հարմար ժամանակ էին համարում աշունն ու ձմեռը, քանի որ գարնանն ու ամռանըմ արդիկ հիմնականում զբաղված էին գյուղատնտեսական աշխատանքներով: Եթե մեզ համար անչափ կարևոր էր հարսանյաց օրվա ընտրությունը, իսկ դա մասնավորապես լինում էր շաբաթ օրը, ապա այժմ հարսանյաց հանդիսությունը կարելի է նշանակել յուրաքանչյուր օր` անկախ ամսից ու տարվա եղանակից:

հեռուստատեսություն

Հեռուստատեսությունն ազդեցությունը ամենահզոր գործոններից է, և նրա ազդեցությունը աստիճանաբար ավելի է մեծանում, և ամենաշատը ազդում է անչապահասների վրա և հեռուստատեսության հերոսները դառնում են հասարակությանը ու առավել ևս երեխաների մտածելակերպ, բառապաշար իսկ եթե այսպես շարունակվի հեռուստատեսությունը կդառնա դաստիրակող երրորդ ծնող:

----------------------------------------------------------------------------------------------

Գտն էլ հետևյալ մարդկանց հոգեբանական խառնվախքը և հիմնավորել

Հոքեբանական խառնվածքի չորս տիպերը

սանգվինիկ (տաքարյուն)

ֆլեգմատիկ (սառնարյուն)

խոլերիկ (դյուրագրգիռ)

մելանխոլիկ (մելամաղձոտ):

 

Ալեքսանդր Մակեդոնացի-Սանգվինդիկ, խոլերիկ.

Արտաշես առաջին-ֆլեգմատիկ.

Հոլյոս Կեսար-սանգվինիկ,խոլեռիկ.

Արշակ երկրորդ-խոլերիկ

Կառլոս մեծ-խոլերիկ,

Լեվոն երկրոր մեծագործ-խոլերիկ,ֆելգմատիկ

Հիտլեր-խոլերիկ,մելաննոլիկ

Ստալին-մելանխլոնիկ,սանգվինիկ

Ռիխառ Վագներժմելախոնիկ, խոլերիկ

Լիոնարդո Դավինչի-ֆլեգմատիկ,մելանխոլնի,խոլերիկ

----------------------------------------------------------------------------------------------

Ազատություն և պատասխանատվություն

Ես հասկացա որ կատարյալ ազատություն գույություն չունի, մարդ որտեղ ել գնտվի ինչ իրավիճակում ել լինի  նա իրեն ազատ չի կարող զգալ: իսկ ինչ վերաբերվում է թե ինչ է ազատությունը դա այն է որ մարդ ուրշի տիրապետություն տակ չի գտնվում վարվում է այնպես ինչպես ինքն է ուզում:

 

Իմ կարծիքով պատասխանատվությունը այն է որ մարդ իր արած գործերի համար կարող է պատասխան տալ,կամ նա իր վրա դրված առաջանդրանքի համար պատասխանատու է:

---------------------------------------------------------------------------------------------- 

1.Նշել հեղինակների ապրած ժամանակագրությունը

2.Յուրաքանչյուր նկարի պարագայում ներկայացնել թե որ ուղությանն է պատկանում

3.Սեպական ցանկությամ վերլուծել նակրնեից մեկը

4. յուրանքանչյուր հեղինակի կյանքից ներկայացնել 1-2 հետաքրքիր դրվագ

 

Աբրահամ բոսս-պարահանդես-ծնվել է հոկտեմբերի 3 1935թ

Յան Վեերմեհեր-աղջիկը գինու բաժակով-ծնվել է հոկտեմբերի 31 1632

Գուստավ Կուրբե-քարհատները-ծնվել է հունիսի 10 1818թ

Օնօրե դոմյե-լվացարարուհի-1808-1879

Կասպար Դավիթ Ֆրիդիխ-կինը և արևամուտը-ծնվել է սեպտեմբերի 5 1774թ

Օգրյուստ Ռենուար-պարը բուժի վալում

 

Սալվադոլ Դալին-Խաչելքւյուն-ծնվել է մայիսի 11 1904թ

 

Հետաքրքիր դրվագ Դալիյի կյանքի

1921 թ ընդունվում է Սան Ֆեռնանդոյի գեղարվեստի թագավորական ակադեմիա:Նկարը, որ ներկայացրել էր ընդունվելու համար, չի ընդունվում փոքր լինելու պատճառով, բայց շատ բարձր է գնահատվում մասնագետների կողմից:ԵՎ նրանք Դալիին տալիս էն երեք օր նոր նկար ներկայացնելու համար, բայց Սալվադորը ներկայացնում է նախորդից ավելի փոքր նկար:Այդ ու հանդերձ բացառության կարգով բացառիկ վարպետության համար Սալվադորին ընդունում են ակադեմիա: